آدم تو محدودیت ها ستاره میشه

FL Studio

آموزش اف ال استودیو,فیلم های آموزشی اف ال,دانلود مجموعه آموزش آهنگسازی با FL Studio,سورس اف ال استودیو,گالری عکس,دانلود آهنگ جدید,دانلود رایگان نرم افزار,

 
کودکي 10 ساله که دست چپش در يک حادثه رانندگي از بازو قطع شده بود ، براي تعليم فنون رزمي جودو به يک استاد سپرده شد .
 
پدر کودک اصرار داشت استاد از فرزندش يک قهرمان جدا بسازد استاد پذيرفت و به پدر کودک قول داد که يک سال بعد مي تواند فرزندش را در مقام قهرماني کل باشگاه ها ببيند! در طول شش ماه استاد فقط روي بدنسازي کودک کار کرد و در عرض اين شش ماه حتي يک فن جودو را به او تعليم نداد !
 
بعد از شش ماه خبر رسيد که يک ماه بعد مسابقات محلي در شهر برگزار مي شود . استاد به کودک 10 ساله فقط يک فن آموزش داد .و تا زمان برگزاري مسابقات فقط روي آن تک فن کار کرد.
 
 سرانجام مسابقات انجام شد و کودک توانست در ميان اعجاب همگان با آن تک فن همه حريفان خود را شکست دهد !
 
سه ماه بعد کودک توانست در مسابقات بين باشگاهها نيز با استفاده از همان تک فن برنده شود و سال بعد نيز در مسابقات کشوري ، آن کودک يک دست موفق شد تمام حريفان را زمين بزند و به عنوان قهرمان سراسري کشور انتخاب گردد. وقتي مسابقه به پايان رسيد در راه بازگشت به منزل کودک از استاد راز
 
 پيروزي اش را پرسيد:
 
استاد گفت: دليل پيروزي تو اين بود که اولا به همان يک فن به خوبي مسلط بودي ، ثانيا تمام اميدت همان يک فن بود و سوم اينکه راه شناخته شده مقابله با اين فن گرفتن دست چپ حريف بود که تو چنين دستي نداشتي !!!!


www.fl.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 دی 1392برچسب:,

] [ 20:55 ] [ yashar ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه